walkietalkie blog

Twój nowy blog


Rockwell (00:31)

wymyślanie nazw to przejebana robota
Dżon (00:31) 
najgorsza z najgorszych
twórz jak najmniej, a nie będziesz musiał tego robić
Rockwell
(00:31)

chleba zamiast igrzysk!

byliście z nami 5 lat.

dziękujemy.

dżon i rockwell.


Dżon (22:56)
atakują mnie demony zabitego w dzień pszczoła
Rockwell (22:56)
skąd wiesz, że to był on?
Dżon (22:56)
kobiety bym nie ruszył!
Dżon (22:57)
a tak serio to w dzień łupnąłem takie jedno i gdzieś odrzut to schował i nie mogę tego znaleźć, boję się, że to żyje, ledwie ale to jak w kill billu, odczeka, podkuruje sie, a potem jebudu
Rockwell (22:57)
w dupala!
Dżon (22:57)
to chyba w przypadku takiego małego żądła najmniejszy problem
Dżon (22:57)
boję się o miękkie miejsca
Rockwell (22:57)
za mały jest, nawet pszczoła nie trafi
Dżon (23:00)
sorki, juz jestem
Dżon (23:00)
śmiałem się
Rockwell (23:01)
z tego co napisałem?
Dżon (23:01)
nie, z tego co pomyslałem
Rockwell (23:01)
a co pomyslałeś?
Dżon (23:02)
że przecież masz mniejszego, a przy Twoim wzroście to juz całkiem. pomyśl sobie co taka pszczoła by sobie pomyślała. jest zraniona, nie lata, wspina się po Tobie na chuj, drogi w chuj, a na końcu okazuje się, że po chuj :D


Rockwell (16:29)

wczoraj wymieniłem się z koleżanką na telefony
Rockwell (16:29)
ja jej dałem swój
Rockwell (16:29)
ona mi swój
Rockwell (16:29)
6500 slide na n95
Dżon (16:29)
bo?
Rockwell (16:29)
bo jej był za duży, a mój był fajny
Rockwell (16:30)
kobieca logika, bracie
Rockwell (16:30)
niby mówią, że nie rozmiar się liczy, ale
Rockwell (16:30)
jak jest za mały to narzekają
Rockwell (16:30)
jak jest za duży to by wolały mniejszy
Dżon (16:30)
od kiedy za duży kobiecie nie leży?!
Rockwell (16:30)
od kiedy się zakrztusiła zapewne

rzyciowe porzekadła

Dżon (17:48)
jak sie mieszka w wiekszym metrażu?
Tomek (17:49)
kurwa lepiej na maxa
Tomek (17:49)
mam kurwa balko, wszystko
Dżon (17:49)
rzyć nie umierać?
Tomek (17:50)
rzyć? chętnie, ale co to znaczy?
Dżon (17:50)
dupa synu, dupa
Dżon (17:51)
jak to śpiewają muzycy znani i lubiani:
Dżon (17:51)
„nic nie boli tak jak w rzycie”
Dżon (17:51)
a inni dodają „i tak warto w rzyć”

 


Rockwell (21:08)
pali sie u mnie na bloku śmietnik
Dżon (21:11)
zaraz będziecie mieć strażaków
Rockwell (21:12)
jechałem z dwoma winda, bo jechali sprawdzić czy czuć dym na 23
Rockwell (21:13)
gadali o jednej dziewiętnastce, której obaj chcą zrobić prezent na urodziny
Dżon (21:15)
jaki prezent? 2 sikawki w jeden dym?
Rockwell (21:15)
zapewne
Rockwell (21:16)
dwie sikawki i zapalenie dróg rodnych gotowe



Rockwell (20:01)
anka podcięła mi wczoraj włosy
Rockwell (20:01)
dzisiaj w pracy podszedł do mnie jeden z kierowników i pyta się: ‚byłeś u fryzjera?’
Rockwell (20:02)
ja na to ‚nie’
Rockwell (20:02)
w odpowiedzi usłyszałem ‚nie przejmuj się, w twoim wieku też się sam strzygłem’

Agnieszka (23:11)
kiedyś nawet śpiewałam w chórze kościelnym i kochałam się w księdzu
Dżon (23:12)
ale przegralaś z ministrantem walke o jego serce?


Dżon (21:23)

zabawiam 3 niewiasty naraz
Rockwell (21:24)
tiaa
Rockwell (21:24)
dwie ręce
Rockwell (21:24)
piszesz nosem?


Rockwell (20:50)

chciałem być dobrym obywatelem
Rockwell (20:50)
więc jak w drodze ze sklepu zobaczyłem gościa leżącego pod płotem
Rockwell (20:51)
to po powrocie do domu zadzwoniłem po psy i powiedziałem, że leży
Rockwell (20:51)
i że pewnie najebany, a zimno i w ogóle
Rockwell (20:51)
więc czy mogliby kogoś przysłać
Rockwell (20:51)
zanim zdążyli przyjechać gość wstał i sobie poszedł
Dżon (20:52)
trzeba bylo podbiec i go wyjebac, kazać leżeć
Rockwell (20:52)
z 23 piętra to go mogłem co najwyżej petem rzucić


  • RSS